PracaGrupypl.praca.szukanaRADZYŃ PODL. - PRZYJMĘ PRACĘ

  • 1. Data: 2006-01-30 09:18:53
    Temat: RADZYŃ PODL. - PRZYJMĘ PRACĘ
    Od: "Przemek.S" <p...@i...pl>

    Poszukuję pracy .
    Witam

    Mam 21 lat. Z zawodu jestem technikiem ekonomista o specjalnosci :
    komputerowe techniki informacyjne. Posiadam bieglą umiejętność obslugi
    komputera w szerokiej gamie programów, znam zasady ewidencji ksiegowej,
    ponadto odbyłem praktyki zawodowe ( PZU w Radzyniu Podl, Bank BGŻ w Radzyniu
    Podl., Zakład Pracy Chroniomej w Radzyniu Podl.) Podkreslam ze kazde z tych
    praktyk ukonczylem z ocena bardzo dobra. Ponadto posiadam prawo jazdy
    kat."B" Jestem osoba komunikatywna, zorganizowana,rzetelną, uczciwą i w
    pełni dyspozycyjną.

    Kontakt: e-mail: p...@w...pl
    tel: 0 502 908 749