PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o zarobki

  • 21. Data: 2006-05-28 18:00:47
    Temat: Re: Pytanie o zarobki
    Od: metz <m...@N...com>

    Dnia 28 May 2006 17:20:42 +0200, d...@g...pl napisał(a):

    >> "Newscheck" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    >> news:e5aksr$4cc$1@news.onet.pl...
    >>
    >> Dodam jeszcze ze jest to kwota brutto
    >
    > to nie warto..

    A zarabiasz wiecej? Moze sam sie pochwalisz swoimi zarobkami i sie wszyscy
    jakos do tego wtedy ustosunkujemy.

    --
    Pozdr.
    metz

  • 22. Data: 2006-05-29 06:53:55
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Newscheck" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "Newscheck" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Dodam jeszcze ze jest to kwota brutto

    Osobiscie spotykalem sie z kwotami od jakich 6 do 20+ brutto na podobnych
    stanowiskach (tzn spotykalem sie z ludzmi zarabiajacymi podobne kwoty:D),
    wiec mozna by rzec, ze jestes gdzies po srodku. Kasa, na zdrowy rozum nie
    jest zla, i wbrew pozorom mozna spoko zyc za takie pieniadze w Warszawie.
    Dobrze by bylo, gdybys rozeznal sie ile zarabiaja ludzie na stanowiskach
    technicznych i kierowniczych w tej firmie, glupio by bylo, gdyby okazalo
    sie, ze sa admini, co biora wiecej.
    Pozdr
    /p

  • 23. Data: 2006-05-30 17:24:04
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jackare <jacek.leszczuk[wytnij_to]@wytnij_to.interia.pl> wrote:

    > Podałem to z grubsza - często jest tak że pobierają wyrównanie za
    > przekroczenie progu podatkowego i do tego zaliczkę na bieżący miesiąc, więc
    > w jednym miesiacu masz liczone prawie dwie zaliczki na podatek.

    ONI?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 24. Data: 2006-05-31 16:37:30
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > ONI?

    Raczej one - księgowe pracodawcy :)

  • 25. Data: 2006-06-27 20:55:18
    Od: " " <h...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysiek <R...@c...barg.cy.invalid> napisał(a):

    > 3. albo chciał się pochwalić :)
    >
    > ale 11kpln w dużej firmie na stanowisku kierowniczym w IT jest jak
    > najbardziej realną płacą. Nawet dla ludzi raptem kilka lat po studiach.
    > Serio.

    To prawda... dokładnie 3 lata temu sie obroniłem i mam oferte (ktora zreszta
    przyjmuje) na stanowisku "nie kierowniczym" z płacą 12 000 brutto. Jak widac
    to jest możliwe, tylko trzeba chciec. Telekomunikacja, konsultant
    implementacji. Geniuszem nie jestem :)

  • 26. Data: 2006-06-28 06:35:56
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    h...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):

> [...]
    > przyjmuje) na stanowisku "nie kierowniczym" z płacą 12 000 brutto. Jak widac
    > to jest możliwe, tylko trzeba chciec. Telekomunikacja, konsultant

    może jest tam jeszcze wolne jakieś stanowisko??