PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o sluzbie wojskowej › Pytanie o sluzbie wojskowej
    From: d...@h...com (Damian)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pytanie o sluzbie wojskowej
    Date: 10 Feb 2002 19:04:13 -0800

    Witam,
    mam pytanie na temat sluzby wojskowej dla opcokrajowcow. Mam
    obywatelstwo Polskie i Australyskie i mieszkam (prawie) cale zycie w
    Australii. Chcialbym pojechac do Polski i znalesc tam prace na kilka
    lat. Mysle ze bedzie latwiej ja znalesc jako polak niz opcokrajowca
    (wjechac do Polski na polskim paszporcie).

    Czy jest sposob na to zeby ominac sluzbe wojskowa na podstawie tego ze
    jestem obywatelem innego kraju? Jeszcze nie mam 28 lat.

    Dziekuje bardzo,

    Damian.