PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie:czy macie pomysł na firme/działalność gospodarczą? › Pytanie:czy macie pomysł na firme/działalność gospodarczą?
    From: "web69" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pytanie:czy macie pomysł na firme/działalność gospodarczą?
    Date: 13 Dec 2003 21:43:18 +0100

    Zwracam sie z ogromną prośbą o pomoc.Czy mozecie podpowiedziec mi ,dac pomysł
    na własną firmę/działalność gospodarcza aby zarobic jakes godne pieniadze w
    tym Kraju. Studiuje informatyke i znam dobrze jezyk angielski.Wiele razy
    probowałem znalezc jakies zlecenia w projektwaniu stron lub tłumaczeniach ale
    bez odezwu.Nie wiem moze nie potrafie trafic do potencjalnego
    klienta.Doradzcie mi cos jak tu zarobic moze macie jakies ciekawe pomysły.Z
    gory dziekuje
    web69
    acie pomysł na firme/działalność gospodarczą?