PracaGrupypl.praca.szukana › PseudoInformatyk szuka pracy

  • 1. Data: 2003-04-24 19:34:12
    Temat: PseudoInformatyk szuka pracy
    Od: "delwo" <d...@i...pl>

    Młody i ambitny szuka pracy w firmie komputerowej lub hurtowni o dowolnym
    profilu
    Doświadczenie zawdowe na stanowiskach:
    Magazyniera - Sprzedawcy
    Znajomość FPP
    Serwisant w sklepach komputerowych oraz na stanowisku sprzedawcy

    Szukam pracy nawet za nie wielkie pieniądze ale w miłej atmosferze
    sprzyjającej efektywnej pracy a nie ciągłym lękiem przed groźnym okiem
    szefa:)

    Pozdrawiam:)

  • 2. Data: 2003-04-24 21:39:01
    Temat: Re: PseudoInformatyk szuka pracy
    Od: "Insane" <i...@i...pl>

> [...]
    >
    > Szukam pracy nawet za nie wielkie pieniądze ale w miłej atmosferze
    > sprzyjającej efektywnej pracy a nie ciągłym lękiem >przed groźnym okiem

    Takie pracownika właśnie szukałem, będzie z kim w Queka pograć:)

    Pozdro Insane