PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzerwy w pracy › Przerwy w pracy
  • Data: 2004-08-24 18:29:41
    Temat: Przerwy w pracy
    Od: Dudek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich Grupowiczów!!!!!!!
    Na wstępie chciałbym zauważyć że jest to mój pierwszy post i prosze o
    łagodną krytykę :)
    A tak na serio mam pytanie czy orientuje się ktoś w przepisach prawa pracy
    dotyczących przerw w pracy, dodam że pracuje przy komputerze na "uwięzi" ze
    słuchawkami na uszach. Na 8h pracy przysługuje nam 50 min przerwy. Od
    długiego czasu nie stosuje się do tych zasad, a co ciekawe nie budzi to
    sprzeciwów przełożonych i to bardzo mnie ciekawi. Mam podejrzenia że coś
    jest nie tak więc kierownictwo to toleruje.
    Był bym wdzięczny za wyjaśnienia.
    Z góry dziękuje i pozdrawiam.