PracaGrupypl.praca.szukana › Przepisywanie Warszawa i okolice

  • 1. Data: 2002-12-05 08:12:26
    Temat: Przepisywanie Warszawa i okolice
    Od: "Terezzia" <t...@p...onet.pl>

    Komputerowe przepisywanie prac dyplomowych i wszelkich dokumentów wraz z
    formatowaniem. Piszę z prędkością 260 z/min w standardzie: czcionka 12
    (Times New Roman lub Arial, a na życzenie klienta dowolna), odstępy między
    wierszami 1,5. Posiadam doświadczenie w przepisywaniu oraz formatowaniu prac
    dyplomowych i magisterskich.

    Cena:
    2 zł za stronę czystego tekstu (powyżej 100 stron może być taniej)
    3 zł za stronę w przypadku tekstu zawierającego tabele, wykresy i inne cuda

    Możliwość wystawienia faktury VAT za usługę.

    Oferty proszę kierować na adres:
    t...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-12-05 08:34:44
    Temat: Re: Przepisywanie Warszawa i okolice
    Od: "Maryla Zawistowska" <b...@Z...RUDKA.IDS.PL>

    Użytkownik "Terezzia" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Szukasz frajera?????
    Przecież każdy to może sobie zrobić sam.!!
    Jak nie to ja zadarmo mu przepisze z nudów.

  • 3. Data: 2002-12-05 09:13:47
    Od: "Sylwia Mystkowska" <b...@Z...RUDKA.IDS.PL>

    Kto to jest kto kołomnie siedzi

  • 4. Data: 2002-12-05 09:14:36
    Od: "Maryla Zawistowska" <b...@Z...RUDKA.IDS.PL>

    Przykro mi ,że komuś przeszkadza moja poisownia.
    Lecz gdy się z kimś kątaktuje pisemnie to pisze tak jak mi wygodniej
    niezwracając uwagi na ortografię???????????????????

  • 5. Data: 2002-12-05 09:18:31
    Od: "Sylwia Mystkowska" <b...@Z...RUDKA.IDS.PL>

    Dzieciaku nie masz co robić ? To baw się w piasku, a nie baw się na kompie

  • 6. Data: 2002-12-05 09:21:37
    Od: "Maryla Zawistowska" <b...@Z...RUDKA.IDS.PL>

    Sorka ale rodzice zabronili mi odchodzić od komputera?

  • 7. Data: 2002-12-05 09:24:15
    Od: "Sylwia Mystkowska" <b...@Z...RUDKA.IDS.PL>

    To niech ci pozwolą,bo jestem za tobą.i znam cię Kamilu T. i wiem gdzie
    mieszkasz!

  • 8. Data: 2002-12-05 09:30:38
    Od: "Maryla Zawistowska" <b...@Z...RUDKA.IDS.PL>

  • 9. Data: 2002-12-05 09:31:47
    Od: "Sylwia Mystkowska" <b...@Z...RUDKA.IDS.PL>

    nie wkońcu cie znam! co ty na to? odp

  • 10. Data: 2002-12-05 09:34:44
    Od: "Sylwia Mystkowska" <b...@Z...RUDKA.IDS.PL>

    To ja to pisałem! Siedze koło ciebie i nazywam się D.....! wybaczysz mi?