PracaGrupypl.praca.szukanaPrzedstawiciel handlowy - pomorskie

  • 1. Data: 2002-03-06 08:14:12
    Temat: Przedstawiciel handlowy - pomorskie
    Od: "Jess*" <j...@p...onet.pl>

    Podejmę pracę w handlu - jako przedstawiciel handlowy, sprzedawca lub magazynier. W
    handlu pracuję
    już od dziesięciu lat. Posiadam ponad przeciętne zdolności negocjacyjne i bez
    problemu nawiązuje
    nowe kontakty z potencjalnymi klientami. Doskonale orientuję się w branży spożywczej
    regionu Pomorza
    (Trójmiasto, Słupsk i okolice). Jestem osobą solidną, godną zaufania i skrupulatną.
    Kompetentnie
    wykonuje powierzone mi obowiązki i przede wszystkim lubię pracę przedstwiciela.

    Ostatnie miejsce pracy nauczyło mnie jak pokonywać trudności występujące w handlu,
    motywowano mnie
    pracą z interesującymi ludźmi, w młodym zespole. Jednak kiedy utworzyłem kompletną
    rejonizację oraz
    pozyskałem 90 % klientów zostałem zwolniony. Nie chcę marnować swoich możliwości -
    chętnie przysłużę
    się firmie handlowej w podbijaniu nowych rejonów i pozyskaniu nowych klientów oraz w
    podtrzymywaniu
    dotychczasowych kontaktów.

    Jeśli potrzebujecie Państwo doświadczonego i skutecznego w działaniu pracownika,
    komunikatywnego i o
    dobrej prezencji, proszę o kontakt telefoniczny. Jestem gotowy podjąć pracę od zaraz.

    Jacek Samuta
    tel. 504 583 554
    Gdańsk

  • 2. Data: 2002-03-07 07:40:49
    Temat: Re: Przedstawiciel handlowy - pomorskie
    Od: "Jan Ejgerd" <e...@a...pl>

    A może dopóki nie znajdziesz czegoś lepszego - spróbuj zarabiać
    budując sieć sprzedaży kosmetyków homeopatycznych.
    Tu też można sporo zarobić - zobacz www.atw.ejgerd.prv.pl
    zapraszam
    Jan EJGERD