PracaGrupypl.praca.szukana › Przedstawiciel handlowy

  • 1. Data: 2004-04-14 18:39:35
    Temat: Przedstawiciel handlowy
    Od: "markiez" <m...@i...pl>

    Podejmę pracę jako przedstawiciel handlowy. Pracowałem na tym stanowisku
    przez 3,5 roku i zdobyłem w tym czasie spore doświadczenie.
    Moje kwalifikacje:
    - wykształcenie średnie (obecnie Elitarna Szkoła Służb Ochrony i
    Biznesu-zaocznie, Wyższa Szkoła Humanistyczna-zaocznie)
    - prawo jazdy kat. B,E (świadectwo kwalifikacji)
    - biegła znajomość obsługi komputera,stały dostęp do internetu,znajomość
    urządzeń biurowych
    - dyspozycyjność
    a ponadto:
    - komunikatywność,wysoka kultura osobista
    - łatwość nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami, utrzymywanie
    dobrych relacji z już współpracującymi partnerami
    - pełne zaangażowanie w powierzane przedsięwzięcia, umiejętność pracy w
    zespole
    - chęć do stałego poszerzania wiedzy
    - rozszerzanie wiedzy z zakresu motoryzacji i z zakresu sportów
    ekstremalnych

    Kontakt: 0503 678 864 lub m...@i...pl