PracaGrupypl.praca.oferowanaPrzedstawiciel/Sprzedawca systemów IT

  • 1. Data: 2008-08-25 14:51:49
    Temat: Przedstawiciel/Sprzedawca systemów IT
    Od: zetor <z...@g...com>

    Poszukuję osoby do pozyskiwania klientów na systemy informatyczne
    oferowane przez moją firmę. Są to wszelakiego rodzaju bazy danych z
    interfejsem WWW, a także poprzez grubego klienta.

    Oferuję:
    - niezależną, samodzielną i kreatywną pracę (również on-line).
    - wynagrodzenie jako procent od sprzedaży.
    - różne formy rozliczania.
    - mile widziana stała współpraca.

    Szczegóły na temat firmy na stronie
    http://www.simpleeffect.pl

    W najbliższym czasie na stronie udostępniony będzie także system
    demonstracyjny mojej firmy. Aplikacja ta jest w fazie beta-testów i
    niebawem zostanie upubliczniona on-line. Jest to demonstracyjny,
    uproszczony system dla wypożyczalni samochodów.

    O szczegóły proszę pytać poprzez adres e-mail podany na stronie firmy.

    Sławomir Zatorski