PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedstawiciel Medyczny - na co zwracać szczególną uwagę? › Przedstawiciel Medyczny - na co zwracać szczególną uwagę?
  • Data: 2005-02-17 08:45:59
    Temat: Przedstawiciel Medyczny - na co zwracać szczególną uwagę?
    Od: Czarny Eddie <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Na co należy zwracac szczególną uwagę podczas procesu rekrutacji na to i
    podobne stanowiska?

    Na co zwracają uwagę konsultanci rekrutujący ludzi do tego typu pracy?

    Nie mam wykształcenia medycznego lecz humanistyczne, więc moje szanse są
    niższe niż ludzi z kierunkowym wykształceniem, choć wiem, że są firmy
    szukające ludzi bez względu na wykształcenie...

    Pozdrawiam,

    Czarny Eddie