-
1. Data: 2004-10-23 14:48:50
Temat: Przedstawiciel Handlowy / północno - zachodnia Polska / etat
Od: "Ewa Mazurczyk-Jankowska" <e...@v...pl>
Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko Inżynier Sprzedaży Klejów
National Starch & Chemical (www.nationalstarch.com) jest jedną z największych
firm koncernu ICI produkującą kleje, produkty skrobiowe dla przemysłu i
przetwórstwa żywności, materiały dla elektroniki i innych gałęzi przemysłu
oraz polimery syntetyczne. Firma NSC zatrudnia na całym świecie około 10.000
pracowników, a roczny obrót firmy przekracza 3 miliardy dolarów. Polski
oddział firmy pełni kluczową rolę w Dziale Produkcji Klejów firmy NSC i
podejmuje działania zmierzające do umocnienia pozycji NSC na światowym rynku
klejów. NSC otworzył ostatnio swój zakład produkcyjny w pobliżu Warszawy,
który odpowiedzialny będzie za realizację ambitnych planów firmy w Polsce i
innych krajach Europy Środkowej i Wschodniej.
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprzedaż
produktów firmy NSC na terenie północno-zachodniej Polski oraz utrzymywanie
istniejących i nowych kontaktów z dużymi klientami. Działania te będą
koncentrować się na osiąganiu zysku i rozwoju firmy, realizacji finansowych
planów sprzedaży oraz nawiązywaniu długofalowych i trwałych kontaktów z
klientami w wyznaczonych obszarach rynkowych. Inżynier Sprzedaży
odpowiedzialny będzie za aktywną identyfikację nowych obszarów rynkowych oraz
dużych klientów działających na rynkach będących przedmiotem zainteresowania
firmy. Konieczne będzie także sporządzanie raportów dotyczących aktywności
firm konkurencyjnych i trendów rynkowych, przewidywanie zapotrzebowania na
produkty NSC oraz udzielanie porad technicznych dla klientów. Działania te
będą początkowo skoncentrowane na rynku obróbki i przetwórstwa drewna.
Podstawowe wymagania:
– język ojczysty polski
– wyższe wykształcenie w dziedzinie chemii (polimery) lub technologii obróbki
drewna
lub 1-2 lata doświadczenia zawodowego w sprzedaży produktów dla
wymienionych wyżej sektorów,
– płynna znajomość języka angielskiego,
– umiejętność samodzielnego działania w warunkach zdalnego zarządzania, duża
motywacja do pracy
i przedsiębiorczość,
– umiejętność nawiązywania kontaktów,
– doświadczenie w bezpośrednich kontaktach z klientami,
– umiejętność prezentacji poglądów i prowadzenia negocjacji,
– ważne prawo jazdy,
– obycie z technologią informatyczną, pożądane doświadczenie z pakietem
Microsoft Office.
Zalety oferty:
Firma oferuje bardzo dobre wynagrodzenie, atrakcyjny pakiet świadczeń
pracowniczych oraz perspektywiczne zatrudnienie w międzynarodowej firmie.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku uzyska także szerokie i nieograniczone
możliwości awansu zawodowego w dynamicznie rozwijającym się koncernie.
Jak się zgłosić
Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o składanie zgłoszeń poprzez system
Internetowego Zarządzania Aplikacjami na stronie (do zgłoszenia prosimy
dołączyć CV w języku angielskim): www.iza.pl
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl