PracaGrupypl.praca.szukana › Przedstawiciel Handlowy(Handlowiec)/Krakow

  • 1. Data: 2004-03-29 07:36:11
    Temat: Przedstawiciel Handlowy(Handlowiec)/Krakow
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo,

    Szukam stałej pracy jako Przedstawiciel Handlowy na terenie Krakowa
    (Małopolski).
    Mam 21 lat, jestem osoba w pełni dyspozycyjną gotową podjąć nowe wyzwania.

    - wykształcenie średnie
    - prawo jazdy kat. B
    - biegła znajomość obsługi komputera
    - stały dostęp do internetu
    - uregulowany stosunek do służby wojskowej
    - dyspozycyjność
    - odporność na stres
    - znajomość urządzeń biurowych
    - komunikatywność
    - wysoka kultura osobista

    Nie posiadam doświadczenia jednak uważam, że każdy musi kiedyś zacząć. Szybko
    się uczę i chętnie podejmę prace.

    NIE AKWIZYCJA!

    Jeśli uważają moją ofertę za godną uwagi proszę o kontakt:

    e-mail: p...@p...onet.pl