PracaGrupypl.praca.szukanaPrzed chwilką przeżyłem szok...Przed chwilką przeżyłem szok...
    From: "Grzegorz" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Przed chwilką przeżyłem szok...
    Date: Fri, 23 Apr 2004 11:42:51 +0200
    Sender: g...@o...pl@ns.dmbigbg.com.pl

    Witam!

    Przed chwilką rozmawiałem telefoniczne z pewnym gościem (Marcin Wojtoniak) z
    niejakiej
    firmy Fiva (Gdynia) oferującej rozwiązania mobilne. Wyobraźcie sobie, że
    chciał mnie zatrudnić jako
    programistę....ale jak to zrobił. Odpowiedział na moje ogłoszenie na grupie
    praca.szukana
    gdzie ogłosiłem się jako osoba, która dla firmy napisze aplikacje
    mobilną...np. dla PocketPC.
    Przysłał maila prosząc o kontakt. Gdy zadzwoniłem zaczął mnie pytać czy chcę
    pracować jako
    programista u niego, gdy powiedziałem że moje ogłoszenie dotyczyło czegoś
    innego...zaczął być
    lekko mówiąc niegrzeczy. Z rozmowy wynikło że nie wie jaka jest różnica
    między PocketPC a
    PalmOS. Takiego ignoranta dawno nie widziałam i to w firmie oferującej
    aplikacje mobilne.
    Czekawe kto go zatrudnił...-pewnie to jego firma, wcześniej był mechanikiem
    samochodowym ale
    stwierdził, że "złapie paru studentów" i będzie pisał programy...więc
    apeluję do tego typu ludzi.

    Nie zawracajcie nam "DUPY!!!!" swoimi propozycjami - sami zakasajcie rękawy
    piszcie te swoje
    "informatyczne kity".....

    Pozdrawiam
    Grzegorz