PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Pruszków => Kierownik Projektu ERP <=

  • 1. Data: 2015-10-24 10:28:06
    Temat: Pruszków => Kierownik Projektu ERP <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy
    osoby, która poprowadzi projekt wdrożenia systemu ERP w dwóch
    lokalizacjach w Polsce.

    *****
    ***** Kierownik Projektu ERP
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa/Pruszków
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Zarządzanie projektem informatycznym z zakresu wdrożenia systemu
    klasy ERP
    * Zarządzanie zakresem, budżetem i harmonogramem projektu
    * Kierowanie pracą podległych zespołów, wybór metod realizacji
    zadań oraz opracowanie strategii weryfikacji wcześniej
    ustalonych ram akceptacji rozwiązania.
    * Kontrola jakości wykonywanych prac
    * Zarządzanie ryzykiem i zmianami w projekcie
    * Koordynacja prac podwykonawców
    * Bieżące raportowanie stanu realizacji projektu
    * Nadzór nad tworzeniem dokumentacji projektowej

    ***** Od kandydata oczekujemy:

    * Min. 3-letnie doświadczenie w roli Project Managera we wdrożeniach
    systemów klasy ERP
    * Doświadczenie we wdrożeniu systemu ERP w roli Project Managera lub
    Konsultanta Wiodącego w firmie produkcyjnej
    * Doświadczenie i wiedza z zakresu zarządzania projektami poparta
    certyfikatem
    * Doświadczenie w metodologii wdrożenia ERP we wszystkich fazach:
    analizy, projektowania, rozwoju, wdrażania i eksploatacji
    * Zrozumienie kompletnego rozwiązania w kontekście całego
    przedsiębiorstwa (obszar finansów, kadr, logistyki, magazynów
    oraz produkcji)
    * Dobrze rozwinięta cecha planowania, organizacji i umiejętności
    rozwiązywania problemów
    * Zdolność do ścisłej współpracy z głównymi zainteresowanymi
    stronami biznesu
    * Przedsiębiorczość, umiejętność optymalnego gospodarowania
    dostępnymi zasobami w projekcie
    * Doskonałe werbalne i pisemne umiejętności komunikacyjne
    * Wysoko rozwinięte umiejętności przywódcze i motywowania zespołu
    * Biegła znajomość języka angielskiego

    ***** Firma oferuje:

    Umowa o pracę lub umowa firma-firma na okres 9-ciu miesięcy z
    możliwością przedłużenia.

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/4130-b7a2d53b9811083c69a9
    3ec4f44.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=211c5c357da6f688b213101b9d96e9af