PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o poradę!!!Prośba o poradę!!!
  • Data: 2002-12-20 16:09:58
    Temat: Prośba o poradę!!!
    Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich grupowiczów i grupowiczki.
    Jestem na tej grupie poraz pierwszy i mam pytanie, dotyczące pracy, a
    właściwie ogłoszń.
    Jakiś czas temu na grupie praca.szukana dałam swoje ogłoszenie, że szukam
    pracy jako fotomodelka.
    Odpowiedział mi jaki pan podający się za świetnego fotografa i podał mi
    agencje modelek, z którymi to rzekomo współpracuje.
    Poprosił mnie o podesłanie jakiegoś swojego zdjęcia. Popesłałam
    najzwyklejsze jakie miałam.
    Jednak pan fotograf poprosił o akty bo musi mnie zobaczyć całą. Ja jednak
    nie zrobiłam tego ponieważ sprawdzałam gościa w tych agencjach. Jednak żadna
    nie była tak miła aby udzielić mi informacji czy takowy pan z nimi
    współpracował.
    Przedłużałam czas wysłania zdjęć, jednak gościowi powiedziałam, że zanim mu
    podeślę zdjęcia tochcę sprawdzić czy można mu wierzyć.
    Pan fotograf się bardzo wzburzył na tą wieść i przysłał mi na koniec maila z
    bardzo negatywnymi wypowiedziami na mój temat.
    Moje pytanie brzmi, jak ustrzec się a także innych przed tego typu ludźmi,
    ogłoszeniami?
    Jak można sprawdzić czy ogłoszenie nie jest oszustwem?
    Bardzo proszę o poważne odpowiedzi a nie jakieś prześmiewki.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Magda