PracaGrupypl.praca.szukanaPropozycjaPropozycja
    From: "kazimierz" <2...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Propozycja
    Date: Tue, 28 Sep 2004 11:11:15 +0200

    W przygranicznym Gubinie, ok 700m od przejścia granicznego mam do
    zaoferowania lokal- obiekt na ogrodzonym placu, nadający się do wielu
    działalności, między
    innymi dla handlarzy samochodami, których sprowadzanie do Polski zawsze
    będzie się opłacać.
    Proponuję podjęcie współpracy, zatrudnienie mnie lub wydzierżawienie
    Jeśli byłby ktoś zainteresowany skorzystaniem z mojej propozycji to
    zapraszam na stronę: www.wynajecie.of.pl
    Podane są tam, oprócz fotek, mapki, oraz kilku danych, również możliwości
    skontaktowania się ze mną.