PracaGrupypl.praca.szukana › Projekty multimedialne/informatyczne - Warszawa (także zdalna)

  • 1. Data: 2004-10-18 07:49:40
    Temat: Projekty multimedialne/informatyczne - Warszawa (także zdalna)
    Od: "MK" <m...@o...pl>

    Witam,

    Jestem zainteresowany nawiązaniem współpracy (wstępnie - z tytułu jednego,
    zrealizowanego projektu; docelowo - forma rozliczeń uzgodniona i akceptowalna
    przez obie strony) w zakresie projektowania i wykonania:

    -- 1. Grafika i Animacja:

    - Elementów graficznych oraz elementów animacyjnych - przeznaczenie:
    strony/serwisy/portale intra(-inter) netowe;

    - Elementów graficznych oraz elementów animacyjnych - przeznaczenie:
    prezentacje multimedialne/animacje reklamowe;

    - Elementów graficznych - przeznaczenie:
    plansze/foldery/znaki graficzne (loga).

    -- 2. Systemy informatyczne:

    - Aplikacji www - przeznaczenie:
    strony/serwisy/portale intra(-inter) netowe;

    - Aplikacji www wraz z platformą bazodanową - przeznaczenie:
    strony/serwisy/portale intra(-inter) netowe;

    - Baz danych - przeznaczenie:
    systemy informatyczne;

    - Aplikacji Windows - przeznaczenie:
    względem potrzeb.

    Dotychczas, nad jednostkowymi projektami, współpracowałem m.in. z:

    - Telewizją Polską TVP - współpraca na etapie projektu, jak i wykonania
    czołówki programu telewizyjnego "Przyjaciele";

    - Wydziałem Stołecznego Konserwatora Zabytków - współpraca na etapie
    projektu i wykonania planszy wielkoformatowych (100x75 cm) prezentowanych
    na sympozjum w Lipsku i w Amsterdamie;

    - Biurem Zarządu m.st. Warszawy - współpraca na etapie projektu i wykonania
    Systemu Raportowego RAPTD; funkcjonalność: system gromadzący,
    archiwizujący, analizujący i raportujący dane na dowolnie definiowanych
    płaszczyznach czasowych.

    W przypadku wystąpienia dodatkowych pytań wynikających z faktu zainteresowania
    powyższą ofertą - proszę o kontakt na adres e-mail: m...@i...pl