PracaGrupypl.praca.szukana › Projektowanie stron WWW......

  • 1. Data: 2008-07-11 15:28:01
    Temat: Projektowanie stron WWW......
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    Witam
    Nazywam się Łukasz Czerwiński, jestem projektantem, programistą
    witryn WWW oraz grafikiem zajmuję się tym na poważnie od ponad trzech
    lat i mam dużą wiedzę w tym "fachu" i cały czas zgłębiam tą wiedzę
    Webmastera, w którą wchodzi m.in. programowanie, grafika, a także nowe
    techniki i trendy. Jestem człowiekiem kreatywnym i moje pracę są
    wyjątkowe, bo to co robię sprawia mi wielką przyjemność, staram się
    aby moje prace były wyjątkowe i jednocześnie Profesjonalnie, aby się
    podobały klientowi, ale także by ,,pachniały świeżością" wykraczały
    poza granice webmasteringu...

    Zapraszam do odwiedzenia mojej strony www.aswiatstron.net

    Z poważaniem
    Łukasz Czerwiński