PracaGrupypl.praca.szukanaProjektowanie programow i serwisow internetowych. PHP/MySQL, C/C++/Java,OpenGL/DirectXProjektowanie programow i serwisow internetowych. PHP/MySQL, C/C++/Java,OpenGL/DirectX
    From: Łukasz Kidziński <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Projektowanie programow i serwisow internetowych. PHP/MySQL,
    C/C++/Java,OpenGL/DirectX
    Date: Thu, 17 Feb 2005 12:58:19 +0100

    Witam

    Jestem młodym programistą z okolic Warszawy. Tworze serwisy
    internetowe, sklepy internetowe oraz winodwsowe programy wszelkiego
    rodzaju. Jeśli potrzebujesz strony lub programu to napisz do mnie, a ja
    prześlę moją ofertę wraz z wykonanymi już aplikacjami tego rodzaju i ich
    cenami.

    Przykładowe sklepy internetowe:
    http://vinyle.pl/
    http://mamaija.com.pl/sklep/
    http://jedenswiat.pl/
    http://udanezakupy.pl/

    Jestem również autorem komunikatora internetowego Trele Morele
    http://trele-morele.pl

    Więcej informacji znajdą Panstwo pod adresem:
    http://kidzik.has.it/

    Adresy innych prac, zainteresowanym przesyłam mailem.

    Niestety w grę wchodzi tylko praca zdalna [+ ewentualnie spotkania w
    Warszawie]

    Łukasz Kidziński
    v...@p...onet.pl
    +48604947603