PracaGrupypl.praca.szukana › Projektowanie i wykonanie serwisow WWW *PHP*Perl*SQL*JavaScript*AJAX

  • 1. Data: 2007-01-09 09:52:39
    Temat: Projektowanie i wykonanie serwisow WWW *PHP*Perl*SQL*JavaScript*AJAX
    Od: "WebDeveloper" <w...@o...eu>

    Jestem programista z wieloletnim doswiadczeniem w komercyjnym tworzeniu
    aplikacji WWW. Mam wyksztalcenie wyzsze informatyczne, znam zasady tworzenia
    oprogramowania, standardy, umiem tworezyc dokumentacje do projektu.

    Posiadam rowniez wysokie kompetenecje spoleczne. Szybko nawiazuje kontakt z
    klientem i ostatecznym uzytkownikiem, umiem stworzyc na podstawie rozmowy
    dokumentacje projektowa.

    Najlepiej opanowane przeze mnie technologie to:
    PHP, MySQL/PostgreSQL/MSSQL, Perl (glownie do pisania skryptow automatyzujacych
    dzialajacych na serwerze, mniej do aplikacji WWW), JavaScript oraz AJAX.

    Znam standardy W3C i stosuje je w kodowaniu (X)HTMLa oraz CSS

    Osoby zainteresowane wspolpraca prosze o kontakt emailowy: webdeveloper(at)onet.eu