PracaGrupypl.praca.szukanaProjektowanie grafiki WWW dla wymagających.

  • 1. Data: 2010-03-16 17:21:26
    Temat: Projektowanie grafiki WWW dla wymagających.
    Od: m_russo <d...@g...com>

    Jeżeli trafiłeś do mojego tematu i już go czytasz zapraszam Cię do
    obejrzenia moich dotychczasowych prac dostępnych pod adresem:
    http://m-russo.deviantart.com/

    Swoją pracę wykonuję bardzo dokładnie, decydując się na moje usługi
    nie musisz się już martwić o:

    - rozmieszczenie elementów, co by było gdyby bardzo istotne informacje
    dla użytkownika znajdowały się na samym dole strony? Wtedy strona ta
    staje się mało dostępna i najprawdopodobniej zostanie szybko
    opuszczona ze względu na trudności.
    - kolorystykę, odpowiednio dobrana paleta kolorów sprawia, że jest
    przyjemna, użytkownicy będą chętnie ja odwiedzać. Niestety, jeśli
    paleta jest fatalnie dobrana, potrafi znacznie zmniejszyć ilość
    ponownie wracających internautów.
    - odpowiednie proporcje elementów, dobrze dobrane rozmiary elementów
    pasujące do całości, jeśli któryś był by za wielki lub za mały
    niepotrzebnie by skupiał uwagę użytkownika.
    - ważność elementów, co by było gdyby ważne elementy były mało
    zauważalne? Wtedy jest mniejsza sprzedaż, ponieważ potencjalny
    użytkownik skupia uwagę na niewłaściwych elementach. Za pomocą
    odpowiednich proporcji i kolorów elementy ważne będą łatwo wpadały w
    oko klienta.
    - mistrzowską typografię, co by było gdyby tekst był mało czytelny i
    sprawiał problemy? Odpowiednie dobranie czcionek, zastosowanie
    marginesów, wielkości i odstępów między liniami sprawi komfort
    czytania dla każdego.

    Takich korzyści można by wymieniać bez końca.
    Skontaktuj się ze mną!

    Telefon komórkowy: 513264454
    Adres email: d...@g...com
    Numer GG: 11140878

    Podałem więcej informacji kontaktowych dla Twojej wygody, jednak
    chciałbym, aby był to kontakt telefoniczny.

    Dziękuję Ci za uważne przeczytanie mojego ogłoszenia.

    Pozdrawiam, Michał