PracaGrupypl.praca.szukana › Projektantka wnętrz, tkanin, plastyczka

  • 1. Data: 2003-04-11 13:06:52
    Temat: Projektantka wnętrz, tkanin, plastyczka
    Od: "piotrlaz" <p...@o...pl>

    Nazywam się Katarzyna Chojnacka, mam 27 lat, jestem projektantką wnętrz
    (technik architekt) z doświadczeniem, absolwentką Wyższego Studium
    Projektowania Tkanin na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi (licencjat) obecnie
    studiuję na Magisterskich Studiach Uzupełniających (ASP). Język angielski
    (średnio zaawansowany), komputer - Flash (grafika), PhotoPaint, PhotoShop.
    Szukam pracy związanej z projektowaniem, dekoracją wnętrz, ew. inne
    propozycje na adres: k...@h...pl