PracaGrupypl.praca.szukanaProjektant www

  • 1. Data: 2004-03-11 19:17:05
    Temat: Projektant www
    Od: "marder" <m...@o...pl>

    Przyjmę zlecenie lub podejmę stałą pracę np. przez internet.
    Tanio, szybko, solidnie zrobię dla Ciebie stronkę lub portal
    WWW w html, php, javascript .
    Będzie tak jak sobie zażyczysz np. Twój własny Chat, Newsy, Ksiega Gości,
    Forum, Subskrypcje, Formularze itp.
    Mogę zrobić dla Ciebie stronkę, która będzie miała panel sterowania za
    pomocą, którego możesz nie znając się kompletnie na html, php aktualizować,
    dodawać lub usuwać dane zawarte na niej. Po prostu wszystko według
    indywidualnego projektu.
    Pomogę za darmo znaleźć dobry i tani Hosting - serwery wirtualne, konta
    pocztowe, pomoc w zakupie własnej domeny lub wybranie subdomeny, pomoc w
    administrowaniu, zarządzaniu stroną.
    Oferuję również pomoc w pozycjonowaniu stron - w zgłoszeniu ich do polskich
    wyszukiwarek.
    Jestem 34-letnią osobą niepełnosprawną na wózku (1 grupa), mieszkam w Łodzi.
    Ponieważ lubię to co robię i sprawia mi to ogromną przyjemność chętnie
    pomogę, naprawdę dobrze i tanio.
    a...@i...pl
    tel. 042 717 50 91
    kom. 0 501 288 800