PracaGrupypl.praca.szukana › Projektant systemow informatycznych, W-wa

  • 1. Data: 2003-08-11 09:02:10
    Temat: Projektant systemow informatycznych, W-wa
    Od: Rafal Milczewski <r...@i...pm.waw.pl>

    Projektant systemow informatycznych (Lotus Notes)

    Szukam pracy - jestem informatykiem z ukonczonymi studiami na Uniwersytecie
    Warszawskim na wydziale Matematyki, Informatyki i Mechaniki (bez obronionego
    dyplomu). Mieszkam w Warszawie, na Saskiej Kepie.

    Od lutego '97 zajmuje sie Lotus Notes. Od 1998 zajmuje sie projektowanie
    systemow informatycznych (i ich implementowaniem w Lotus Notes).

    Czego szukam:

    Chcialbym kontynuowac prace przy Lotus Notes. Chetnie nad projektem laczacym
    Lotus Notes z zastosowaniami biznesowymi w Internecie. Milo by mi bylo zajac
    sie pisaniem programow do tworzenia grafiki 3D. Inne prozycje sa rowniez
    mile widziane.

    W chwili obecnej moim glowny celem sa nowe umiejetnosci - poznanie nowych
    technologii, rozwiazan trudnych problemow. W okresie pozniejszym chcialbym
    (po nabraniu potrzebnego doswiadczenia) siegnac wyzej - glowny programista,
    analityk, projektant interakcji, w dalszej przyszlosci kierownik projektu.

    Chetnie naucze się stosowania metodyk projektowania (np. SSADM, Yourdon,
    Case Methodology itp) w praktyce (dzieki studiom wiem czego oczekiwac).
    Interesuje sie UML-em i metodykami obiektowymi (z braku zrodel niezbyt
    gruntownie). Ciekawi mnie takze otoczka procesu tworzenia systemow - czyli
    Soft System Methodology.

    Lubie wymyslac rozwiazania, lubie takze dzielic sie swoja wiedza z innymi.

    Jestem zainteresowany praca w stabilnej firmie, rzeczowo podchodzacej do
    prowadzenia projektow (metodyki, narzedzia wspomagajace itd).

    Co mnie nie interesuje:

    Zaczynanie od stanowiska kodera. Nie interesuje mnie takze tworzenie baz w MS Access
    ani przy pomocy MAGIC-a.

    Propozycje prosze przesylac na adres r...@i...pm.waw.pl.

    Posiadam certyfikaty:

    - CLP R5
    - CLS Application Development I dla LN 4.6
    - CLS Application Development II dla LN 4.6.

    Z powazaniem

    Rafal Milczewski

    CV jest dostepne pod adresem http://inx.pm.waw.pl/~rafal/cv/cv.cgi

    --
    Rafal rafal@ http://
    Milczewski inx.pm.waw.pl inx.pm.waw.pl/~rafal

    Esencja netykiety: Tnij cytaty, odpowiadaj ponizej przedpiszcy!