PracaGrupypl.praca.szukanaProjektant stron internetowych; etat zdalny.

  • 1. Data: 2008-06-18 10:59:04
    Temat: Projektant stron internetowych; etat zdalny.
    Od: "Tomasz Jaworski" <t...@N...gazeta.pl>

    Specjalizuję się oraz rozwijam w kreatywnym projektowaniu nieszablonowych i
    oryginalnych witryn internetowych, a w dalszej kolejności - grafiki na ich
    potrzeby.
    Używam technologii (X)HTML, CSS oraz FLASH, projektując w programach Corel
    Photo-
    Paint oraz Macromedia/Adobe Flash, KoolMoves.

    Aktualnie poszukuję pracy, w której spełnię Moje cele zawodowe:

    - satysfakcja z kreatywnego tworzenia,
    - zadania leżące w obrębie Moich najsilniejszych kompetencji (web-design w
    (X)HTML, FLASH, możliwość realizacji Własnych pomysłów),
    - odpowiadająca Mi forma zatrudnienia: etat zdalny (z możliwością
    okazjonalnych spotkań w Warszawie);

    Portfolio: www.kreacje.net

    Kontakt:
    E-mail: k...@k...net