PracaGrupypl.praca.szukanaProjektant/programista baz danych [Warszawa]

  • 1. Data: 2007-03-07 17:40:05
    Temat: Projektant/programista baz danych [Warszawa]
    Od: Lubeech <t...@g...net>

    Analityk, projektant i programista baz danych z 20-letnim doświadczeniem
    programistycznym (w tym 15 lat przy projektowaniu i administrowaniu
    dużych baz danych - systemów zarządczych firmą - głównie Progress 4GL),
    szuka pracy stałej lub na zasadzie umów zleceń/o dzieło w Warszawie.
    Chętnie widziana również praca zdalna.
    Nie obce mi są też nowoczesne technologie "internetowe", choć bogatego
    portfolio w tym zakresie nie posiadam.
    Chętnie podejmę się pracy przy nietypowych/nowatorskich technologiach
    informatycznych, gdzie duże doświadczenie i obycie z bazami danych i
    językami wysokiego poziomu jest bardziej cenione niż wiedza
    podręcznikowa (aczkolwiek szybkie uczenie się jest niewątpliwie moją
    zaletą).

    Poważne oferty proszę przesyłać na adres email: w...@o...pl.
    CV prześlę na życzenie.

    Wojtek