PracaGrupypl.praca.szukana › Projektant programista 13 lat, finansowe, SQL

  • 1. Data: 2011-11-24 20:49:56
    Temat: Projektant programista 13 lat, finansowe, SQL
    Od: Janusz <m...@p...fm>

    Witam serdecznie.
    Poszukuję pracy / zlecenia / zamówienia lub innej formy współpracy.

    Jestem informatykiem o 13 letnim doświadczeniu pracy głównie jako
    programista, ale też i jako kierownik wdrożeń, konsultant, sprzedawca-
    handlowiec, manager produktu, specjalista hardware, analityk
    finansowy ...

    Jestem autorem kilku poważniejszych aplikacji bazodanowych
    działających na MS SQL serwerze. Są to programy zarządzające mieniem
    firm, kontrolujące różne operacje czy też bilanse finansowe. Z tego
    powodu często musiałem być również ekspertem finansowym, aby firmy,
    ufające mym aplikacjom - mogły bez obaw stawić czoła kontrolom z
    urzędów. Znam również zagadnienia podatkowe i finansowe w prowadzeniu
    firmy.

    Pisałem oprogramowywanie dla urządzeń peryferyjnych, palmtopów,
    terminali itp. Głównie w C++, VB.NET, C#.NET. Na PC realizowałem z
    nimi komunikację poprzez doki czy sieć radiową. To były bardzo
    dochodowe rozwiązania, a najbardziej trafiony system czytał faktury
    unikalnym kombajnem i rejestrował je w olbrzymich bazach danych na
    komputerach klasy "Main Frame". Z tego obszaru mam doświadczenie pracy
    na Main-Frame i komunikacji z nim.

    Programowałem biegle w Pascal, C++, Delphi, VB, SQL, Asembler, ASP,
    PHP, Java Script, .NET. Inny język do opanowania w krótkim czasie.

    Pracowałem jako projektant, wdrożeniowiec aplikacji i systemów.
    Pozyskiwałem klientów, zajmowałem się u nich instalacjami,
    szkoleniami, doradztwem, opieką, utrzymywaniem infrastruktury, nieraz
    konserwacją, naprawą sprzętu, pomocą (np. przy wyprowadzaniu
    bilansów), bywałem wystawcą na targach, pisałem strony www, nieobca
    mi grafika komputerowa, poligrafia itp.

    Ostatnio programowałem w Delphi. Mam na tę platformę zbiór swoich
    gotowych obiektów - szkielet uniwersalnej aplikacji bazodanowej,
    wielookienkowej, dzięki której bardzo szybko mogę wykonać
    skomplikowany program. Tak właśnie niedawno, w tydzień, oprogramowałem
    złożone raporty XML dla hurtowni medycznych pracujących na znanym
    oprogramowaniu Insert-a. Insert od dłuższego czasu rozważa - czy by
    nie napisać takich raportów ...

    Jestem ponadto elektronikiem, programuję mikrokontrolery, płytki PCB,
    wykonuję inteligentne układy i urządzenia, podobnie nieobca mi jest
    mechanika precyzyjna.

    Mam nadzieję, że moje umiejętności i wiedza mogą być pożyteczne w
    wielu zastosowaniach i że w ewentualnej, wzajemnej współpracy - można
    będzie zrobić dobry biznes.

    Janusz, Łódź
    e-mail: m...@i...pl
    tel. 519-353-671