PracaGrupypl.praca.szukana>> Project Manager - Wrocław/Warszawa (ew Poznań i inne miasta) <<

  • 1. Data: 2005-05-13 05:08:24
    Temat: >> Project Manager - Wrocław/Warszawa (ew Poznań i inne miasta) <<
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Mojemu przyszłemu pracodawcy mogę zaoferować blisko pięcioletenie
    doświadczenie zawodowe związane z wdrażaniem oraz zarządzaniem sprzętem
    informatycznym i różnym oprogramowaniem. Posiadam doskonałą wiedzę z zakresu
    najnowszych technologii informatycznych, a moja wiedza z zakresu prawa jest
    niewątpliwym atutem w pracy na takim stanowisku. Moje doświadczenie związane z
    zarządzanienim chciałbym rozszerzyć i uzupełnić. Chciałbym by moja przyszła
    praca na tym stanowisku dała mi możliwość rozwoju zawodowego oraz postawiła
    przede mną nowe wyzwania, którym z chęcią stawię czoło. Wierzę, że pracując na
    takim stanowisku dokonam też wkładu w rozwój firmy mojego przyszłego pracodawcy.

    Jestem osobą kulturalną, posiadającą umiejętność jasnego i precyzyjnego
    wyrażania myśli, potrafię też odpowiednio pokierować ludźmi z którymi współpracuję.

    Cechuje mnie silna motywacja do pracy, dynamika w działaniu,
    dyspozycyjność, sumienność, uczciwość, zdolność analitycznego myślenia,
    odporność na stres, umiejętność pracy zespołowej oraz chęć dalszego pogłębiania
    wiedzy.

    Mam 27 lat, nie byłem karany, posiadam uregulowany stosunek do służby wojskowej,
    obecnie mieszkam we Wrocławiu.

    Wszystkim zainteresowanym pracodawcom z przyjemnością prześlę moje
    uzupełnione CV.

    pozdrawiam serdecznie
    t...@o...pl