PracaGrupypl.praca.szukana › Project Manager/IT Manager

  • 1. Data: 2002-12-18 09:56:09
    Temat: Project Manager/IT Manager
    Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl>

    Z wykształcenia jestem projektantem systemów informatycznych.
    W trakcie pracy zawodowej tworzyłem systemy bazodanowe w oparciu o
    centralny serwer baz danych (badz ich siec) i klientów Intra i
    Internetowych, jak rowniez specjalizowane aplikacje autorskie.
    Bedac szefem zespolow projetkowych koordynowałem prace od 2 do 10 osob.
    W pracy wykorzystywalem najnowsze technologie projektowania od SSADAM
    poprzez CASE Method po UML. Wspolprojektowalem systemy rozproszone i
    scentralizowane w architekturze wielowarstwowej. Biegle programuje w SQL
    (T-SQL oraz PL/SQL), Delphi, VB oraz VC++. Znam dodatkowo Java, C++ Builder.
    Administruje serwerami MS SQL, Oracle, Informix. W pracy zespolu bylem
    odpowiedzialny za projekt i implementacje jadra systemu (tabele, perspektywy
    i procedury) oraz logike biznesu w warstwie interfejsu bazy danych.

    Obecnie poszukuje pracy w Bydgoszczy. Ewentualnie moze byc Poznan, Wroclaw
    badz Warszawa.
    Zainteresowane osoby prosze o kontakt via e-mail.

    kontakt :
    Krzysztof Kozłowski
    k...@i...pl
    0-608-659-717