PracaGrupypl.praca.szukana › Project/IT Management - Cała Polska

  • 1. Data: 2005-06-13 12:30:44
    Temat: Project/IT Management - Cała Polska
    Od: "informatyka - AUDYTY" <g...@w...pl>

    Szanowni Państwo

    Posiadam sukcesy we wdrażaniu systemów ERP, w tym systemu SAP.
    Planowanie i ścisła realizacja budżetu, zdolności interpersonalne,
    umiejetność analizowania potrzeb informatycznych - to cechy, których rozwój
    zawdzieczam pracy na podobnych stanowiskach.

    Zdobyłem również umiejestność nadzorowania pracy zespołów informatyków oraz,
    może co ważniejsze, jej oceniania. Z racji pełnionych obowiązków musiałem
    również ściśle współpracować z zewnetrznymi dostawcami i kooperantami.

    Do moich obowiązków należało również stworzenie zasad polityki
    bezpieczeństwa, zgodnego z security policy korporacji oraz stworzenie i
    wdrożenie BRP (Business Recovery Plan). Pełniłem również funkcje
    Administratora Baz Danych Osobowych. Znana jest mi dobrze cała procedura
    dotycząca współpracy z GIODO.

    Na zakończenie chciałem podkreślić praktyczną znajomość metodologi PRINCE
    II.

    kontakt:

    m...@w...pl
    504 35 11 26