PracaGrupypl.praca.szukanaProgramy na zlecenie, konsultacje, pomoc programistyczna (Lotus Notes, VB, VBA, Access, Excel, MSSQL, SYBASE, JAVA)

  • 1. Data: 2007-02-17 11:42:45
    Temat: Programy na zlecenie, konsultacje, pomoc programistyczna (Lotus Notes, VB, VBA, Access, Excel, MSSQL, SYBASE, JAVA)
    Od: "Programista, DBA" <o...@g...pl>

    Witam,

    Jestem programistą i administratorem baz danych z kilkuletnim
    doświadczeniem:

    Oferuję:

    - tworzenie oprogramowania na zlecenie

    - tworzenie projektów i wykonanie baz danych

    - pomoc w tworzeniu projektów nowych systemów

    - konsultacje

    - pomoc programistyczną

    - opiekę nad już stworzonym oprogramowaniem lub systemem bazodanowym

    W technologiach: Lotus Notes, MSSQL, VB, VBA (Access, Excel), SYBASE, JAVA

    Praca zdalna lub dojazd do klienta (Warszawa lub okolice)

    Kontakt: o...@g...pl

  • 2. Data: 2007-02-26 11:02:22
    Od: b...@a...com.pl

    On 17 Lut, 12:42, "Programista, DBA" <o...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > W technologiach: Lotus Notes, MSSQL, VB, VBA (Access, Excel), SYBASE, JAVA
    >
    > Praca zdalna lub dojazd do klienta (Warszawa lub okolice)

    Witam,
    Poszukuję osoby, która podejmie się rozbudowy (poprawienia) programu
    pisanego w Javie do obsługi firmy kurierskiej.

  • 3. Data: 2007-02-26 11:03:59
    Od: b...@a...com.pl

> [...]
    >
    > W technologiach: Lotus Notes, MSSQL, VB, VBA (Access, Excel), SYBASE, JAVA
    >
    > Praca zdalna lub dojazd do klienta (Warszawa lub okolice)

    Witam,
    Kontynuowanie programu p[isanego w Javie dla firmy kurierskiej.
    Kontakt b...@a...com.pl. jeśli jest Pan zainteresowany proszę o
    kontakt

  • 4. Data: 2007-02-26 11:09:33
    Od: b...@a...com.pl

    On 26 Lut, 12:03, b...@a...com.pl wrote:

    > Witam,
    > Kontynuowanie programu p[isanego w Javie dla firmy kurierskiej.
> [...]

    kontakt do firmy Arrows 501 721 639