PracaGrupypl.praca.szukana › Programista z doświadczeniem - Warszawa

  • 1. Data: 2002-04-02 21:56:41
    Temat: Programista z doświadczeniem - Warszawa
    Od: "WM" <b...@k...net.pl>

    Poszukuję stałej pracy na terenie Warszawy lub okolic.

    - Mam doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w C, C++, Javie
    dla Windows (API), Linuxa, Dosa, Palma i telefonów komórkowych.

    - Pracowałem 2 lata na stanowisku programisty.

    - Wykształcenie wyższe informatyczne.

    - Dobrze znam język angielski i trochę niemiecki.

    - Posiadam prawo jazdy.

    - Dyspozycyjność, zaangażowanie, pasja.

    Kontakt : b...@k...net.pl

    Dodatkowe informacje:

    Języki programowania - Ansi C, C++, Java, Delphi/Pascal, HTML,
    SQL, VBA, Lisp/Scheme i Python (podstawy).
    Programowanie baz danych - MySQL, Access.
    Sieci - TCP/IP Socets, bezpieczeństwo systemów i sieci.
    Inne - programy dla urządzeń mobilnych, programy do obsługi kas i
    drukarek fiskalnych.