PracaGrupypl.praca.szukana › Programista z Warszawy szuka sensownej pracy.

  • 1. Data: 2008-11-26 11:52:06
    Temat: Programista z Warszawy szuka sensownej pracy.
    Od: "programmer" <i...@n...pl>

    Tak jak w tytule: szukam sensownej pracy.
    Nie interesuje mnie robienie tandety, szybkie chałtury i pieniądze "do ręki".

    Chętnie popracuję dla firmy zagranicznej.

    Mój profil znajdziecie: http://www.goldenline.pl/igor-janicki

    (Java, Perl, ... Cobol)

    CV (w języku polskim i angielskim), szczegóły, dane personalne, wysyłam
    bezpośrednio do pracodawców. Nie omawiam szczegółów przez zastrzeżone numery
    telefonów, anonimowe Gadu-Gadu etc.

    email: i...@n...pl
    mobile: +48 601 281896
    Skype: igor_j_pl
    Gadu-Gadu: 8493927

    JAVA, PERL, programmer with wide a range experience in software development for
    various areas of applications. CV and other details in English. Warsaw, Poland.
    i...@n...pl

    Programmeur de Pologne (Varsovie). Logiciels, la technologie par le langage JAVA
    (JSP) et d'utiliser le langage PERL. Les infos sur moi par email.
    i...@n...pl