PracaGrupypl.praca.szukana › Programista -- szukam ciekawej pracy

  • 1. Data: 2004-10-26 07:54:21
    Temat: Programista -- szukam ciekawej pracy
    Od: Marcin Hoppe <m...@g...pl>

    Witam!

    Poszukuję pracy jako programista na terenie Trójmiasta lub na
    zasadach pracy zdalnej. Oto krótkie podsumowanie moich umiejętności:

    Języki programowania:
    - ANSI/ISO C
    - ANSI/ISO C++
    - C#

    Biblioteki i platformy:
    - .NET Framework (Windows Forms, podstawy ASP.NET, ADO.NET oraz XML Web
    Services)
    - w chwili obecnej poznaję Mono
    - podstawy WinAPI

    Bazy danych:
    - SQL
    - podstawy Progress 4GL
    - podstawy MS SQL Server 2000 i Transact SQL
    - w chwili obecnej poznaję PostgreSQL i PL/pgSQL

    Systemy operacyjne:
    - rodzina Windows
    - Linux

    Technologie sieci Web:
    - HTML, CSS, podstawy JavaScript
    - XML, XSLT

    Inne:
    - znajomość diagramów UML
    - znajomość diagramów ERD
    - znajomość Visual Studio .NET 2003
    - znajomość CVS

    Mam doświadczenia z platformą .NET w poważnym, rzeczywistym projekcie.

    Nie jestem "hakerem", dbam o jakość kodu i oprogramowania.
    Współpracowałem już przez Internet i mam obycie z potrzebną
    infrastrukturą i metodyką pracy.

    W razie zainteresowania współpracą, proszę o kontakt na adres e-mail
    m...@g...pl. Chętnie prześlę swoje CV oraz list motywacyjny.

    Moje CV jest dostępne w wersji on-line pod adresem http://hopson.touch.pl.

    --
    E-mail: m...@g...pl GG: 2222891