PracaGrupypl.praca.szukana › Programista szuka zdalnego zlecenia do wykonania we wrześniu

  • 1. Data: 2004-08-20 09:19:15
    Temat: Programista szuka zdalnego zlecenia do wykonania we wrześniu
    Od: Marcin Hoppe <m...@g...pl>

    Witam!

    Szukam średniego lub małego zlecenia programistycznego we wrześniu.
    Oto, co mogę zaoferować ze swojej strony:

    - bardzo dobrą znajomość języka C (kilka lat doświadczenia),
    - bardzo dobrą znajomość języka C++ (kilka lat doświadczenia),
    - bardzo dobrą znajomość języka C# (używam tego języka odkąd pojawił się
    na rynku),
    - dobrą znajomość SQL i zagadnień związanych z projektowaniem baz danych,
    - znajomość języka PROGRESS 4GL i dialektu SQL systemu PROGRESS,
    - dobrą i praktyczną znajomość języka XML oraz XSLT i XPath,
    - znajomość HTML, CSS i podstaw JavaScript,
    - znajomość Pascala, Pythona i asemblera dla procesorów x86,
    - znajomość podstaw WinAPI i MFC,
    - znajomość technologii .NET-owych: Windows Forms, ASP.NET, podstawy
    ADO.NET, obsługa XML, XSLT, XPath oraz XML Web Services,
    - dobrą znajomość języka angielskiego (tłumaczenie tekstów informatycznych).

    Mam praktyczne i wieloletnie doświadczenie w programowaniu.

    Moje CV można znaleźć na stronie http://hopson.touch.pl.

    --
    m...@g...pl
    http://hopson.touch.pl