PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista/spejcalista od dokumetacji/helpdesk lub tłumacz [szuka pracy dodaktowej]

  • 1. Data: 2005-01-26 09:30:49
    Temat: Programista/spejcalista od dokumetacji/helpdesk lub tłumacz [szuka pracy dodaktowej]
    Od: "si" <e...@p...onet.pl>

    Zawodowo pracuję jako programista (głównie C++), ale jestem w miarę
    wszechstrony (pracowałem już jako tłumacz, specjalista do spraw dokumentacji,
    webmaster, specjalista pomocy technicznej). Bardzo dobrze posługuję się
    językiem angielskim.

    Mam spore doświadczenie w tworzeniu od podstaw aplikacji i kontrolek
    wszelkiego typu. Zajmuję się równierz tworzeniem serwisów internetowych
    opartych na PHP/MySQL.
    Chętnie wskażę wykonane serwisy oraz aplikacje po kontakcie osobistym.

    Szukam pracy _dodatkowej_ w jednym z wymienionych zawodów.

    Z poważaniem
    j...@r...pl