PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista / projektant - zlecenia lub stała współpraca - Warszawa

  • 1. Data: 2008-05-19 05:04:20
    Temat: Programista / projektant - zlecenia lub stała współpraca - Warszawa
    Od: p...@w...pl

    Od 10 lat tworzę oprogramowanie - od niskopoziomowych modułów w
    assemblerze po aplikacje bazodanowe w C#. Język programowania ma
    niewielkie znaczenie - w ramach zleceń tworzyłem, oprócz wspomnianego
    Assemblera w C++, Java, C#, PHP, Delphi, VB (6 i .NET) a także miałem
    styczność z ABAP-em (SAP) - jak dany projekt potrzebuje innego języka,
    jestem w stanie się jego nauczyć.
    Ostatnie projekty dotyczyły branży mulimedialnej (obróbka obrazu - z
    użyciem directx i directshow), oraz analizy i wykrywania malware'u.
    Projektuję i realizuję też aplikacje / systemy bazodanowe,
    internetowe, bądź serwisy WWW.

    Współpracuję na zasadzie zleceń, stała współpraca możliwa tylko po 3
    miesięcznym okresie próbnym. Rozliczenia przez faktury VAT.

    Dodatkowe informacje przesyłam zainteresowanym via e-mail.

    procpp(at)wp.pl ( (at) zamienić na @ )