PracaGrupypl.praca.szukana › Programista php i mysql - woj. śląskie

  • 1. Data: 2004-10-30 13:29:10
    Temat: Programista php i mysql - woj. śląskie
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Szukam pracy przy tworzeniu zaawansowanych (lub niezaawansowanych) serwisów
    internetowych. Bardzo dobra znajomość php z obsługa baz danych mysql (a także
    mssql), dodatkowo znajomość HTML (wiadomo) oraz CSS i JavaScript. Słabiej
    grafika, choć znam znam obsługę Corela Draw oraz Photoshopa (nie mam zmysłu
    artystycznego). Nie biore dużo, za strone (sam szkielet bez grafiki) z systemem
    newsów, sondami, uploadem plików na serwer, forum dyskusyjnym lub sklepem
    internetowym (bez obsługi kart płatniczych) ok. 200-300zł (oczywiscie ceny do
    negocjacji). W zależności od zaawansowania projektu czas wykonania waha się w
    granicach 3 dni do tygodnia.
    Preferuje pracę zdalna, mam stałe szybkie łącze, dysponuje laptopem, w
    okolicach Tychów (np. Katowice) moge pare razy w tygodniu dojeżdżac do siedziby
    firmy. Mam własny serwer z obsługą php i mysql, na którym moge na bieżąco
    prezentowac wykonywany projekt.
    Proszę o kontakt na maila lub gg:3790888.