PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista php i asp.net nawiąże wspołprace

  • 1. Data: 2008-06-11 11:21:58
    Temat: Programista php i asp.net nawiąże wspołprace
    Od: "wspolpraca.php" <w...@g...com>

    Witam,
    Szukam firmy, która stale będzie dostarczać mi zleceń przy
    wykonywaniu
    wszelakich serwisów internetowych.

    Jako freelacer pracuje w branży od 3 lat. Firmy, z którymi
    wspólpracowałem, zawsze były ze mnie zadowolone (a nawet wciąż są).
    Moje usługi są na bardzo wysokim poziomie, zresztą to wyjdzie przy
    pierwszym zleceniu.

    Osoby zainteresowane bardzo prosze o kontakt: wspolpraca.php [at]
    gmail.com

    Pozdrawiam,

    p.s Mam możliwość wystawiania faktur.