PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista - opertor obrabiarek CNC

  • 1. Data: 2005-10-09 20:45:55
    Temat: Programista - opertor obrabiarek CNC
    Od: "Mikusiek" <m...@i...pl>

    Witam !

    Mam 3-letnie doświatczenie w programowaniu i obsłudze obrabiarek CNC firmy
    "Amada", w szczególności przecinarki laserowej na sterowniku "Fanuc" oraz
    trochę znajomości prasy krawędziarkowej ze sterowni-kiem "Delem". Szukam
    ciekawej pracy w Łodzi i okolicach. Interesuje mnie tez praca za granicą:
    Anglia, Szwecja...
    Znam angielski w stopniu komunikatywnym. Mam 33 lata, jestem odpowiedzialny,
    sumienny, bez nałogów, cenie sobie rozsądnego szefa, szybko się uczę.
    Otwarty jestem na propozycje.

    Pozdrawiam

    e-mail: m...@i...pl