PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista lub przedstawiciel handlowy

  • 1. Data: 2004-06-23 19:14:41
    Temat: Programista lub przedstawiciel handlowy
    Od: Jakub Guminski <j...@o...pl>

    Jestem absolwentem Politechniki Częstochowskiej(kierunek informatyka,
    specjalność Inżynieria Oprogramowania i Systemy Operacyjne). Szukam
    w Krakowie pracy w charakterze:

    - programisty (Java, c++, ASP.NET, SQL, html)
    - przedstawiciela handlowego (bardzo łatwo nawiązuje kontakty z
    ludźmi, umiem pracować w zespole, posiadam zdolności organizacyjne,
    jestem punktualny, uczciwy i odpowiedzialny)

    Znam j. angieslki na poziomie dobrym

    Kontakt:
    email: j...@o...pl
    tel.: 503-703-026