PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista hobbysta-amator szuka zajęcia

  • 1. Data: 2008-09-09 16:53:55
    Temat: Programista hobbysta-amator szuka zajęcia
    Od: "ursamaior" <U...@p...onet.pl>

    Witam potencjalnych pracodawców.

    Z szeroko rozumianymi komputerami mam kontakt od około 22 lat, z tego od
    około 12 lat na gruncie zawodowym (w pracach typu serwisant/administrator),
    jednak dziedziną informatyki, która mnie od zawsze interesowała najbardziej,
    było szeroko rozumiane programowanie (pierwsze (oczywiście proste) programy
    tworzyłem już ponad 20 lat temu).
    Mimo, że u każdego z pracodawców w wolnych chwilach tworzyłem różne drobne
    użyteczne programy, to nigdy nie miałem okazji zająć się tematem "na
    poważnie", czyli zawodowo.
    W związku z tym co napisałem powyżej, chciałbym znaleźć pracodawcę, który
    byłby skłonny zatrudnić mnie do szeroko rozumianej tematyki programistycznej
    oraz umożliwić mi "łagodne" wejście w taką tematykę. Pomijając historyczne
    dialekty języków Basic oraz Turbo Pascal, znam w pewnym stopniu Borland
    Delphi, PHP4, ogólne elementy HTML oraz podstawową znajomość języka zapytań
    SQL. Jestem oczywiście skłonny do pogłębienia swojej wiedzy.

    Kontakt: U...@p...onet.pl
    (uwaga: zabezpieczenia antyspamowe, proszę usunąć frazę "USUN_TO")