PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista do sensownej pracy. JAVA, PERL. Warszawa.

  • 1. Data: 2006-10-06 13:20:00
    Temat: Programista do sensownej pracy. JAVA, PERL. Warszawa.
    Od: "ij" <i...@n...pl>

    Warszawa, 06 październik 2006.

    Witam,

    Jestem programistą z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, wiem na czym polega
    porządna robota i jest dla mnie oczywiste, że musi przynieść korzyść pracodawcy.

    * JAVA (J2EE), w tym oczywiście servlety i JSP (model 1, model 2), a także
    applety, ale też SWING.
    Zaczynałem Java na początku 1997, jeszcze z JDK 1.02. (Oczywiście obecnie
    używam JDK 1.4 lub 1.5.).
    * Programuję w PERL, (CGI, roboty, skrypty użytkowe - na przykład: wymiana
    danych z witryną WWW).
    * dobrze sobie radzę z JavaScript i dynamicznym HTML.
    * Poza tym: mam ok. 5 lat doświadczenia zawodowego programowania w języku COBOL.
    * Duże doświadczenie z MS Access i VBA. W tym są rozwiazania nietypowe dla
    tego środowiska oraz hybrydy razem z PERL. Nie będąc entuzjastą MS-Access,
    patrzę pragmatycznie: to może być przydatne.

    Piszę czytelny kod źródłowy, nie unikam komentarzy i dokumentacji (w języku
    angielskim). Projektując trzymam się prostoty. (Inspirująca jest filozoficzna
    zasada "brzytwy Ockhama").
    Preferuję język JAVA, w tym JSP (J2EE).
    Posiadam dużą motywację, chętnie doskonalę umiejętności, korzystam z
    podręczników, o ile można to oryginalnych, oraz dokumentacji dostępnej w Internecie.

    Zależy mi na wykonywaniu sensownej i rozsądnie zorganizowanej pracy.
    Preferuję dłuższą współpracę.

    Mam pozytywne doświadczenia współpracy z firmą z zagranicy.

    Nie interesują mnie "pieniądze do ręki", tandeta, chałtury ... PHP i temu
    podobne.
    Obecnie wykonuję zlecenia (głównie umowa o dzieło). Długotrwały projekt
    własnie dobiega końca.
    Czasowo mam uprawnienia rencisty (dla niektórych pracodawców jest to istotne).
    Chętnym okiem patrzę również na pracę w niepełnym wymiarze godzin - na
    przykład pół etatu.

    CV (w języku polskim i angielskim) oraz szczegóły (opisy prac, referencje)
    wysyłam bezpośrednio do pracodawców.
    Nie wysyłam CV na anonimowe adresy email oraz kolekcjonerom danych osobowych.

    Mieszkam w Warszawie.

    Aha, no i jeszcze jedno: brak nałogów, nie palę, nie piję ...

    Pozdrawiam

    Igor Janicki i...@n...pl

    P.S. Nie kupuję żadnych medykamentów przez Internet.
    Nie interesują mnie recepty na wzbogacenie, MLM, PPC i inne podobne bzdury.

    i...@n...pl
    GSM: 0-601-281896

    JAVA, PERL, programmer with wide a range experience in software development
    for various areas of applications. For foreign employers CV and other details in
    English. Warsaw, Poland.
    i...@n...pl

    Programmeur de Pologne (Varsovie). Logiciels, la technologie par le langage
    JAVA (JSP) et d&#8217;utiliser le langage PERL. Les infos sur moi par email.
    i...@n...pl