PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista do poważnej roboty

  • 1. Data: 2003-12-05 14:07:10
    Temat: Programista do poważnej roboty
    Od: "Igor" <i...@n...pl>

    Witam serdecznie,

    Programuję od lat. Wiem na czym polega solidnie wykonana praca.
    W ostatnich latach ukierunkowałem się, głównie, na język programowania JAVA i
    związaną z nim technologię (szczególnie do Internetu). Używam również Perl.

    Opis przykładowego projektu: http://www.ij.nQ.pl/fwwJava.html

    Moja stona WWW: http://www.ij.nQ.pl/

    CV i dane osobowe wyślę email dla zainteresowanego pracodawcy lub zleceniodawcy.

    Zamieszczam to ogłoszenie, ponieważ dobiega końca projekt, który wykonałem.

    Pozdrawiam

    Igor

    P.S. mój profil można znaleźć również na http://ij.freelancers.net
    nie wysyłam danych na anonimowe adresy email.