PracaGrupypl.praca.szukana › Programista c++ Builder c++ Asembler Projektowanie i implementacja realcyjnych baz danych - na etat lub umowa zlecenie

  • 1. Data: 2004-08-02 10:06:06
    Temat: Programista c++ Builder c++ Asembler Projektowanie i implementacja realcyjnych baz danych - na etat lub umowa zlecenie
    Od: j...@o...pl

    Programista:
    Borland c++
    Builder c++
    Asembler

    Projektowanie i implementacja realcyjnych baz danych opartych na systemach
    MySql
    InterBase
    Ms Sql Server

    Mozliwosc zaprezentowania gotowych aplikacji

    Jaroslaw Berek
    Student informatyki (zaoczne)
    608 638 469
    Katowice

  • 2. Data: 2004-08-03 13:26:49
    Od: j...@o...pl

    Zapomnialem dodac ze mam doswiadczenie w tworzeniu aplikacji obsugujaco -
    setrujacych urzadzeniam zewnetrznym (RS 232, LAN)
    oraz mam podstawy (mocne) Java2

  • 3. Data: 2004-08-05 14:26:34
    Od: j...@o...pl

    > Zapomnialem dodac ze mam doswiadczenie w tworzeniu aplikacji obsugujaco -
    > setrujacych urzadzeniam zewnetrznym (RS 232, LAN)
    > oraz mam podstawy (mocne) Java2
    >
    > --

    :)