PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista baz danych - praca zdalnaProgramista baz danych - praca zdalna
    From: s...@r...pl
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Programista baz danych - praca zdalna
    Date: 10 Sep 2002 13:14:18 +0200

    Witam
    Programuje w C,C++ i Visual C++.
    W Visual C++ pisze w czystym API jak i w MFC.
    Systemy baz danych których używam to:
    - DAO
    - MySQL
    - BDE

    Zajmuję się programowaniem od paru lat.
    Mam na koncie pare poważnych programów.
    Głównie programuje pod Win9x, ostatniu jednak uczę się
    też programować pod Linuxem.

    Nie pobieram za programy dużych opłat ponieważ chce zdobyć większe
    doświadczenie.

    Jestem obecnie w stanie pisać skrypty CGI działające pod Linuxem

    Jestem zainteresowany pracąz zdalną, umowa-zlecenie, umowa o dzieło.

    email s...@r...pl
    Pozdrawiam
    Marcin Wosik