PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista/audytor aplikacji internetowych

  • 1. Data: 2003-06-30 18:15:01
    Temat: Programista/audytor aplikacji internetowych
    Od: g...@o...pl

    Witam! Nazywam sie Grzegorz Pacan i mam 14 lat. Znam html, js, css, xml, ldap,
    mime, wddx, yaz, php, z39.50, soap, xslt, xsl, ming. Nie jest tego duzo, ale
    mysle, ze jak na moj wiek, to i tak cos nie cos potrafie. Z racji swojego wieku
    nie szukam pracy na etaty czy tez pol, ale na zlecenie. Posiadam niebagatelna
    wiedze i umysl pelen pomyslow.

    W chwili obecnej posypalo sie troche mojego sprzetu, dlatego odrazu zaznaczam,
    ze w zamian za skrypty/witryny/audyt nie chce pieniedzy, lecz sprzet
    komputerowy.

    Moge pochwalic sie kilkoma projektami, a jesli nie beda one komus odpowiadaly,
    to moge przejsc kazdy egzamin majacy zmierzyc moje kwalifikacje.

    Mam wiele pomyslow na zbicie nie malych pieniedzy, ale niestety maloktora firma
    chce rozmawiac z 14-latkiem :( Dla potwierdzenia swojej pomyslowosci uchyle
    rabka jednej z moich tajemnic:

    W Polsce kilkanascie firm oferuje szkolom interenetowe dziennik. Pobieraja
    srednio 750zl za aktywacje i rocznie okolo 6000zl od szkoly. Przeliczcie to
    sobie na kilkadziesiat szkol... Co byscie powiedzieli, gdybym napisal wzamian
    za sprzet komputerowy, dla Waszej firmy i oddal go wraz z prawami majatkowymi?

    Jesli ktos jest zainteresowany moja oferta, to prosze o kontakt na mail, badz
    komorke. Moj numer to +48 602-230-072. Pozdrawiam i czekam na propozycje :)