PracaGrupypl.praca.szukana › Programista aplikacji WEB / Flash MX / WARSZAWA

  • 1. Data: 2005-05-19 11:19:24
    Temat: Programista aplikacji WEB / Flash MX / WARSZAWA
    Od: "Detrox" <d...@g...pl>

    Szanowni Państwo,
    jestem programistą aplikacji WEB od przeszło 6 lat. Na swoim koncie do tej
    pory uzbierałem szereg profesjonalnych realizacji z zakresu technologii
    webowych. Cechuje mnie dokładność, sumienność, terminowość i wysoka potrzeba
    samorealizacji oraz dalszego rozwijania nabytych już umiejętności a także
    nauka tych zupełnie nowych. W chwili obecnej jestem studentem studiów
    zaocznych na kierunku Informatyka i Ekonometria.

    Podejmę prace (najchętniej na pełny etat) na terenie Warszawy jako
    Programista Aplikacji WEB.
    Posiadam blisko roczne doświadczenie na stanowisku Project Managera a także
    pięcio letnie jako programista technologii webowych.

    Bardzo dobrze obsługuje niżej wymienione technologie:

    - PHP + mySQL
    - HTML a także standard XHTML 1.0
    - CSS
    - JavaScript (bardzo dobrze z wykorzystaniem dla typowych rozwiązań
    webowych)
    - Flash MX
    - ActionScript
    - Adobe Image Styler 1.0
    - serwer Apache 2.0

    Dodatkowo między innymi:

    - Dobra umiejętność negocjacji oraz prowadzenia spotkań
    - Kreatywność

    Proszę tylko o poważne oferty od osób zainteresowanych przeprowadzeniem
    ewentualnej rozmowy kwafilikacyjnej.
    Kontakt e-mail: d...@g...pl | Mobile: +48 660 75 72 65

    Dziękuje.