PracaGrupypl.praca.szukana › Programista, analityk, informatyk - DELPHI, PHP, SQL - bazy danych

  • 1. Data: 2004-06-01 21:23:56
    Temat: Programista, analityk, informatyk - DELPHI, PHP, SQL - bazy danych
    Od: "_-= KAMIL =-_" <n...@g...pl>

    Witam.
    Poszukuje pracy jako programista, analityk lub w pokrewnych zawodach.
    Programuje w następujących językach (biegle) i dla wymienionych platform baz
    danych.
    DELPHI, PHP, SQL ,C ,VHDL.
    DB: MySQL, MSSQL, Oracle, Firebird, Interbase, Paradox..
    HTML, XML i pokrewne

    Programowaniem zajmuje się od 1997 roku. Od 1999 tworze aplikacje komercyjne
    w Delphi oraz PHP.
    Pisze aplikacje bazodanowe zarówno jednostanowiskowe jak i wielostanowiskowe
    w oparciu o architekturę wielowarstwową.
    Moje dotychczasowe doświadczenia zawodowe obejmują:
    -Analizę potrzeb klienta
    -Tworzenie projektu aplikacji (ERD i DFD)
    -Kierowanie grupą programistów
    -Programowanie aplikacji
    -Kodowanie dynamicznych interfejsów na potrzeby WWW( PHP)
    -Wdrażanie systemów informatycznych
    -Opieka techniczna nad klientem

    Na życzenie wysyłam opis moich realizacji.
    Przy spotkaniu osobistym mozliwość obejrzenia kodów źródłowych.
    inż. Kamil Świetczak
    Piotrków Tryb.
    gsm +48 504 240 474
    PS.
    w razie konieczności jestem gotów do zmiany miejsca zamieszkania.